tiistai 28. lokakuuta 2014

Pieni (pilattu) kahvihetki

Tänään jäi pieni hetki aikaa istahtaa kahville ja voi ärsytys, miten voi mennä kiva kahvitauko pilalle pahan kahvin takia. Oltiin J:n kanssa hoitamassa asioita Jumbossa, sillä välin kun poika oli kerhossa ja meillä jäi kivasti hetki aikaa istahtaa kahville, joten päätettiin istahtaa ensimmäistä kertaa Jumbon Ciao Caffeen.


Kaksi cappuccinoa ja tomaatti-mozzarella panini puoliksi, kaksi pahaa cappuccinoa ja kaksi kylmäksi jäähtynyttä paninia. Vaikka kahvilassa ei juuri muita asiakkaita näkynyt, niin silti pöydät oli melko sottaisia ja tyttö tiskin takana sai sähellettyä niin, että cappuccinot maistui pahalle, ei näyttäneet hyvälle ja leivätkin vielä tosiaan ehti jäähtyä sen lämmityksen jälkeen, palvelu oli hidasta ja melko olematonta. Jos jotain positiivista niin leivät maistui sentään hyvälle, vaikka kylmiä olivatkin. Itiksen Ciao Caffessa on joskus käyty muutamaankin otteeseen ja muistot sieltä on olleet hyviä mutta tämän yhden kokemuksen jälkeen en kyllä enää uudestaan Jumbossa mene Ciao Caffeen. Tää päivä ei tosiaan tainnut olla sen tytön paras päivä.


Neulemekot on sitä ehdotonta parhautta syksyssä ja viikonloppuna H&M:ltä kotiutui uusi neulemekko. Ja oon taas ihan ihastunut, tykkään niin paljon. Viikonloppuna oli Jumbon H&M:llä tarjous, että jos ostat 40€, niin sai 10€ alennusta ja siinä samalla kun uusittiin pojan vaatevarastoa niin tuli tilaisuus vihdoin kotiuttaa tämä neulemekko.

2 kommenttia:

  1. Olen tosi huono kahviloissa/ravintoloissa sanomaan, jos eteeni saama ei vastaa sitä, mitä tilasin. Käyn ainakin parin viikoin välein jossain kahvilassa harrastusryhmän tapaamisissa ja niissä aina "kateudella" katson, jos joku muu kiikuttaa sen kitkerän/kylmän kahvinsa takaisin tiskille, tms. Paljon vaihtelee se, miten tiskin takana reagoidaan: välillä pahoitellaan ja tilanne korjataan ongelmitta, välillä seuraa vielä enemmän söhellystä. Tylsää maksaa sellaisesta, mikä ei sitten yhtään maistu, mutta itse en ole tuohon "negatiivisen" palautepuoleen vielä pystynyt.

    Yhteen sushipaikkaan en mene enää ikinä, en siellä oikeastaan ollutkaan. Siellä tilaus on tarkoitus tehdä tiskiltä. Tiskin takana oli meihin selin nuori mies ja nainen tekemässä niitä rullia. Kylmävitriinissä oli valmiita susheja/sashimeja varmaan joka lajia. Mies käänsi päätään ja tervehti, hetken päästä nainenkin. Odottelimme, odottelimme, ravintolan ainoa asiakas istui aika lähellä jotenkin tyytymättömän näköisenä. Kului useita minuuteja, asiakas poistui jättäen lähes koskemattoman annoksen... Mekin päätettin lähteä. Huikattiin heit ja poistuttiin mitään vastausta saamatta. Asiakaspalvelu on välillä käsittämättömän hukassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itellä on kyllä ihan sama tuo, ettei sitä osaa mennä antamaan sitä negatiivista palautetta jos tuotteissa tai palvelussa on jotain vikaa. En tiedä miksi se tuntuis jotenkin niin kiusalliselta ja nipottamiselta, vaikka aiheesta meniskin huomauttamaan. Tuntuu aina vähän hölmöltä nyrpistellä nenää siellä omassa pöydässä tai jälkikäteen kun asiaan ei ole sillon ajallaan puuttunut.

      Aika hurjalta kuulostaa tuo sushkipaikan palvelu tai ehkä ennemminkin se puuttuva palvelu. On hurjaa miten usein nykyään joutuu kohtaamaan huonoa asiakaspalvelua, ihan käsittämätöntä!

      Poista