torstai 1. marraskuuta 2012

Kalevala koruja

Itse oon jo pitkään tykännyt Kalevalan koruista ja varsinkin sormuksista. Mun eka Kalevalan sormus taitaa olla Sydänsormus hopeisena ja tänään jouduin viemään sen korjaukseen. Viikolla huomasin, että riipus oli hävinnyt ja se lenkki oli melko hauraan näköinen, joten ei muuta kuin korjattavaksi. Samalla sain vietyä Talon sydän-nilkkakorun korjattavaksi, kun siitäkin on mystisesti hävinnyt se riipus jo aikaa sitten. Nilkkakoru saatiin korjattuna samantien takaisin mutta sormus jäi pidemmäksi aikaan hellään huomaan. Myyjä käski varautumaan jopa parin viikon korjausaikaan, tylsää.

J pääsi yllättämään tuolla Kalevala korun tehtaanmyymälässä ja osti minulle kaksi aivan ihanaa ja pitkään haaveilemaani sormusta. Pitäisi vissiin vähän epäillä että mistäs tämä iloinen yllätys on peräisin mutta ehkäpä säästän epäilykseni ja nautin vain uusista koruistani.

Oon molempia sormuksia ihastellut jo pidempään ja haaveillut niiden hankinnasta mutta aina ne on kuitenkin jäänyt hankkimatta. Nyt tuntuu, etten malttaisi niitä ottaa ollenkaan pois. Mitäs tykkäätte? Tuota Talon sydän-sarjaa mulla onkin ennestään jo se nilkkakoru ja ehkä voisin kerätä jopa koko sarjan tai ainakin käsikorun ja kaulakorun vielä. Siinäpä voisi olla ideaa kirjoitaa joulupukille, hih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti