torstai 22. maaliskuuta 2012

Kevät, aurinko ja päässä soivat lastenlaulut

Eilen oli niin ihanan keväinen ja aurinkoinen päivä. Oli ihana istua iltapäivällä vanhempien takapihalla tuulelta suojassa lukemassa päivänlehtiä. Oli oikeesti aika lämmin, pärjäsi nimittäin ilman takkia hupparin kanssa.



Iltapäivän kruunasi vielä grillaaminen. Miten voikin olla, että se grillimakkara maistuu näin keväällä niin hyvälle. No, sitten kun se niinsanottu oikea grillikausi alkaa niin meillä onkin jo makkarakiintiö täynnä ja voidaan grillailla kaikkea muuta hyvää.


Tänään oli taas muskari- ja uintipäivä. Muskarista päähän jäi soimaan koko päiväksi "Olen pääsiäismuna ja osaan pyöriä, olen pääsiäismuna ja osaan pyöriä...". Joo, tosi kiva! Muutenkin väsyttäny koko päivän ihan huolella ja sit päässä soi tollanen. No, illalla sitten uinnin jälkeen mulla soi päässä "Mä olen robotti, mä olen robotti, mä olen roo-roo-roo-roo-robotti...". Et näillä on sitten menty tämä päivä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti